Od poniedziałku zmieni się lokalizacja Inspektoratu ZUS Warszawa-Ochota, który obecni mieści się przy ul. 1 Sierpnia 21.
Od 22 czerwca Sala Obsługi Klientów Inspektoratu ZUS Warszawa-Ochota będzie mieściła się przy ul. Orzeszkowej 14. ‒ Poprzednia Sala Obsługi Klientów była zbyt mała, nasi klienci skarżyli się, że jest ciasno – tłumaczy rzeczniczka I Oddziału ZUS w Warszawie Justyna Borowska. ‒ Postanowiliśmy zmienić salę na większą, aby podnieść komfort obsługi naszych klientów, zarówno w strefie obsługi bezpośredniej, jak i strefie oczekiwania..
Na utrudniony dostęp do obecnie działającej sali skarżą się również osoby niepełnosprawne. – Szczególne udogodnienia wprowadziliśmy dla osób niepełnosprawnych oraz rodziców z wózkami dziecięcymi. Dla tej grupy naszych klientów przygotowane zostało oddzielne pomieszczenie sanitarne dostosowane do osób niepełnosprawnych oraz rodziców z małymi dziećmi, którzy mogą także skorzystać z przewijaka dla dzieci – informuje Justyna Borowska.
W stosunku do poprzedniej lokalizacji radykalnie poprawi się dostęp do Sali Obsługi Klientów ze względu na zastosowanie szerokich wejściowych drzwi rozsuwanych automatycznie, zamiast wąskiego korytarza z ul. 1 Sierpnia. Sala obsługi doposażona została w dodatkowe stanowisko obsługi klientów, w stosunku do poprzedniej lokalizacji.
Sala obsługi klientów będzie czynna w tych samych godzinach, co dotychczas: w poniedziałki w godz. 8-17, a od wtorku do piątku – od godz. 8 do 15.
Z kierownikiem Inspektoratu lub jego zastępcą będzie można spotkać się codziennie w godz. 14-15.45 przy ul. Goleszowskiej 2. Należy jednak wcześniej się umówić po nr. tel. 22 508 31 00.